2017. május 3., szerda

Helyzetjelentés

Néhány gondolat a jelenről, illetve hogy mi várható/nem várható a közeljövőben.

Új album

Április 29-én megjelent a Kapaszkodj a lelkembe! című albumom, amely Dory DayDreamerként debütáló lemezem (A másik fél) párja. Ez a két album tehát egy duológia, elmesélik egy szerelem első szárnyaló, boldog időszakát, majd a fokozatos hanyatlást, hullámvölgyeket, végül a könnyes befejezést. Számomra hihetetlenül fontos és nagy dolog, hogy ezek a dalok testet kaptak, sikerült hozzájuk olyan zenét feljátszanom, amilyet nagyjából elképzeltem, és most már kint vannak a nagyvilágban. Tíz évvel ezelőtt személyes események hatására írtam meg a számokat, szóval ez tulajdonképpen az én történetem, de lehetne bárki másé is. Büszke vagyok arra, hogy önerőből elkészítettem ezt az albumpárt.

Szünet

Ahogy láthattátok, elég aktívan és viszonylag gyorsan követték egymást a megjelenő albumok. Most azonban egy kis pihenő következik. Továbbra is sok-sok dalom várja, hogy feljátsszam őket, és előfordulhat, hogy egyet-egyet külön felveszek, majd kirakom az internet világába. Ám jelenleg más projektek foglalkoztatnak. Van egy olyan hobbim, hogy youtube-on talált instrumentális számokra írok saját énektémát és szöveget. Ezt összekötöttem egy saját szórakoztatásra írt történetemmel, és ahhoz készítek egyfajta albumot a fent említett módon. Már jó sok dal elkészült, most ez dob fel legjobban, ez köti le a fantáziámat és az ihletemet.

Hallhatóak lesznek valamikor ezek a dalok?

Nem. Egyrészt, mert nincs kedvem lefutni a köröket annak kapcsán, használhatom-e "nyilvánosan" a zenéket, és nagy valószínűséggel fizetni is kellene az összesért. Így viszont, amíg csak a négy fal között magamnak gyártom az énekes verziókat, nincs ezzel gond. Másrészt ezeket tényleg csak saját szórakoztatásra, egyfajta hobbiként csinálom. Én jól érzem magam tőle, ennyi vele a célom.

Írás

Elkezdtem feltölteni a Merengő oldalra egy novellaciklust, és egy egyperces gyűjteményt, ezeket itt találhatjátok meg:
Lélektánc: https://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=131770
Van egy perced? : https://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=131797

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése